maandag 26 november 2012

Sinterklaas en Zwarte Pieten tijd

Ook bij mij in het atelier ontkom je niet aan de Sinterklaastijd. Het oogt zo vrolijk allemaal en de reacties die ik vaak krijg zijn zo leuk. Vooral de nieuwe bezoekers kijken hun ogen uit. Eigenlijk komen ze ogen te kort, zo veel hangt er.
Ik opper wel eens "zal ik het wat minder doen", maar dan krijg ik vaak te horen dat het juist zo leuk is. En zelfs mijn vaste cursisten ontdekken af en toe weer nieuwe dingen, ook al hangt het er al heel lang. Dus voorlopig laat ik het maar zo.
Het enige jammere is dat het binnen in huis dus nog helemaal niet in Sinterklaas sfeer is.
Nu zijn mijn dochters die tijd al wel voorbij, maar het is wel heel gezellig. Maar om nu alles dubbel te maken....nee daar heb ik echt de tijd niet voor :-)
Hieronder een paar van mijn creaties die ik in het verleden al eens gemaakt heb.

Vilten Pietjes
 
Welkom Sint & Piet vlaggenlijn


Houten hangers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten