donderdag 29 november 2012

Open Atelier Mixed Media

In oktober heeft de avond groep van het Open Atelier ook gewerkt met de Mixed Media techniek. Al die tijd dacht ik dat ik de foto van het resultaat ook al had geplaatst, maar dat bleek dus niet het geval te zijn. Te druk gewoon en iets te veel aan het hoofd of in het hoofd ☺

Deze doekje zijn weer allemaal anders geworden, in vergelijking met de middag groep. Maar ook hier zijn weer verrassende dingen ontstaan. Er is o.a. met reliëf, sieradendraad,kraaltjes en embellishments gewerkt. Pagina's uit een oud boek, koord, vilt en ga zo maar door. Mijn verzamelingen aan spulletjes door alle jaren heen komen dan altijd goed van pas. Marcel ook weer blij dat die voorraad weer eens aangesproken wordt......maar ik denk ook dat hij maar al te goed weet dat er dan weer iets anders voor in de plaats komt (gniffel).
 
Bij één van de doekjes is het woord "Happiness" verwerkt. Het grappige is dat een s-je bewust verkeerd om is geplaatst. En bij het doekje met Waterworld zie je echt de visjes tussen de waterplantjes zwemmen. De bubbels die met een rond sponsje en gesso op zijn gebracht, laten de kleuren er mooi doorheen schijnen. Dat is het leuke als je met gesso werkt. Deze techniek heb ik ooit op internet gevonden en werkt heel verrassend. Zeker de moeite waard om ook eens te proberen.
Mijn cursisten proberen het allemaal maar al te graag uit, onder het genot van een kopje koffie zoals hieronder te zien is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten