dinsdag 13 november 2012

Glas ets Workshop

Vanuit de PV de Inktvlek mocht ik een workshop glas etsen verzorgen bij mij in het atelier. Helaas stond er ook een vergadering gepland voor de leerkrachten, waardoor de aanloop niet zo groot was. Maar des te meer aandacht voor de dames die er wel waren. Een lekker rustig groepje, die zich helemaal uitleefde op de cakeschalen.
Maar eer de dames hun keuze hadden gemaakt uit de sjabloontjes en stickertjes, moest er heel wat gewikt en gewogen worden.........en ik maar steeds denken dat ik niet genoeg keuze heb hahahahahaha.

Het leuke is dat ik laatst in een oude doos nog mooie zelfklevende sjablonen had gevonden. Die waren denk ik wel 15 jaar oud of zo en sommige waren zelfs nog nooit gebruikt. Helemaal super, heppy de peppie!
Marcel zou zeggen "zie je wel, je weet de helft niet wat je allemaal nog hebt liggen", ik heb hem dit ook maar niet verteld. Ik geniet lekker van mijn herontdekte schat aan sjabloontjes en bedenk wat ik er allemaal mee zou kunnen maken....alleen nu nog de tijd vinden.

Maar goed er werden tijdens de workshop een paar cakeschaaltjes gemaakt om als cadeautje weg te geven. En ze zijn heel mooi geworden en precies op de persoon afgestemd. 
Niets is toch zo leuk om een persoonlijk zelf gemaakt cadeau te kunnen geven of te ontvangen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten