donderdag 15 november 2012

Cursisten werk van het Naai Atelier

Tijdens het Naai Atelier worden er zulke leuke dingen gemaakt. Het is niet alleen kleding, maar ook heel veel woonaccessoires, tassen, kussens e.d.
Ontzettend gevarieerd en dat maakt het ook zo leuk. Ik weet soms niet van te voren wat er die avond zal worden gemaakt....spannend. En ik hou er zo van om overal op voorbereid te zijn :-) Weer dat "Los Laten" hè.......................

Ik heb nu snel even een greep gedaan en ik hoop niet dat ik daar andere weer mee voor het hoofd stoot. Maar dames er zullen meer foto's volgen, want jullie werk is te mooi en te leuk om niet te delen.

 
Deze apenkoppen zijn gemaakt door Moud voor haar twee dochtertjes. Ze zijn speciaal gemaakt om met Sinterklaas cadeau te doen. En nu maar hopen dat de meiden niet zien dat mama ook van die stofjes in haar koffertje heeft zitten. Want hoe kan het dat Sinterklaas die ook heeft? Ach in deze tijd zijn alle mama's hulp Sinterklazen toch?! Sint heeft het gewoon veel te druk om alles alleen te doen, dus worden wij ingeschakeld.

 
Dit jasje van tricot is gemaakt door Ingrid, haar dochtertje heeft er zelf een knoopje voor mogen uitzoeken, in de hoop dat ze het dan ook aan zou trekken. En dat werd volgens mij een zilveren knoop. Het is zo leuk om die verhalen te horen van die moeders met jonge kinderen....ik ben 2 en ik zeg nee.....ik ben 3 en ik zeg nog steeds ik wil nie.....
Die fase ben ik voorbij, maar zo leuk om te horen. En dan ga je als moeder van alles proberen om het ze toch maar naar de zin te maken, zoals zelf een knoop uit te laten zoeken :-)

 
En dit kei gave Monstertasje is gemaakt door Nicole. Haar zoontje heeft hem al volop in gebruik. Aan de binnenkant van de klep heeft Nicole ook nog de naam en telefoonnummer geborduurd met haar nieuwe naaimachine. Te gek als je een alfabet op je machine hebt zitten, daar moet je af en toe dan ook maar gebruik van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten