maandag 17 september 2012

Crea Weekend Evenementenhal

Op 7-8 en 9 september was het dan zo ver. Het Crea Weekend ging van start.
Helaas gingen er een paar bestellingen niet helemaal goed en had ik bepaalde artikelen niet op tijd in huis om nog voorbeelden van uit te werken. Dus dat werd op het laatst omschakelen. Gelukkig hebben mijn dochters Annelieke en Danjelle (zij zijn Zus & Zus ☺) me op zaterdag en zondag goed uit de brand geholpen. Zij hebben snel nog een aantal voorbeeldjes gemaakt. En terwijl ze bezig waren, kwamen er kinderen en volwassenen nieuwsgierig om hun heen staan en wilde meestal ook wel zo iets maken. Ze zijn er heel druk mee geweest en ik ben super trots op ze en ontzettend blij dat ze me mee willen helpen.
Daarnaast werd ik op vrijdag bijgestaan door mijn zus Irma, zelf totaal niet creatief maar wel goed in helpen organiseren. En mijn lieve vriendin Vivian heeft me zelfs alle drie de dagen super meegeholpen. Doordat ze zelf ook creatief is kan ze er zo enthousiast over mee praten en andere ook enthousiast krijgen. Zaterdag en zondag was Marcel er natuurlijk ook bij.
Om ons te onderscheiden droegen we alle dagen onze gepimpte schorten. Gemaakt van oude kleding, zoals linnen broeken en spijkerjasjes e.d.
En wat hebben we weer leuke reacties hierop mogen ontvangen, super!
Zelfs Marcel heeft op zaterdag en zondag met een schort aan gestaan. Zaterdag had hij de beige schort met roezeltjes en kantjes aan, maar op zondag heeft hij toch aan Viv gevraagd of ze wilde ruilen van schort. Zo kon hij de jeans pimp schort aan.......was iets mannelijker. Maar hij doet het toch maar ☺

We hebben drie dagen lang leuke, lieve creatieve dames en zelfs een enkele man gesproken. Het was super gezellig!
Iedereen die langs is geweest wil ik hierbij dan ook van harte bedanken. Hopelijk zie ik jullie nog eens een keer in het atelier.

Weer een kleurrijke stand, al zeg ik het zelf!
 
Annelieke en Danjelle mijn workshop assistenten.
En Marcel mijn steun en toeverlaat.
 
Maar wat waren we moe aan het eind....en dan moet je alles nog opruimen, in de auto stoppen, naar huis en daar weer uitruimen en alles terug zetten in het atelier. Dan merk ik toch dat de jaartjes mee gaan tellen en het niet in de koude kleren gaat zitten. Het heeft me echt nog meer dan een week gekost om een beetje bij te trekken.
Tijdens de naailes op maandagavond moest ik af en toe echt naar mijn woorden zoeken, hihihihi ik was blijkbaar uitgekletst ☺






Geen opmerkingen:

Een reactie posten