vrijdag 29 juni 2012

Vakantie in het atelier

Bijna vakantie in het atelier..........en dus eindelijk zelf tijd om creatief bezig te zijn.
Ideeën genoeg, nu nog goed uit de verf komen.


Vanaf volgende week kan ik lekker mijn gang gaan in het atelier, ik heb alleen nog woensdag avond een klein groepje zitten. Deze dames zijn altijd zo gezellig en de woensdagavond is voor hun echt hun "eigen" avondje uit. Tijd voor zich zelf dus!

Daarnaast kan ik dan mooi de rest van de week al mijn spullen klaar maken voor de Kunstmarkt Fladder op zondag 8 juli, in het centrum van Venray. Vorig jaar heb ik hier ook op mogen staan en het was een heerlijke dag, met allemaal "kunst"liefhebbers rond om je heen. Hopelijk is het dit jaar ook weer zo'n fijn weer, niet te warm en droog. En mogen er weer veel kinderen of volwassenen aanschuiven voor de mini workshops.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten