vrijdag 22 juni 2012

Open Atelier

Vanmiddag hebben we bij het Open Atelier ook weer zeepjes gevilt. Het was een heel rustig en klein groepje, vanwege een paar zieke dames. Het vilten blijft voor mij zo heerlijk om te doen, ondanks dat ik  les aan het geven ben kan ik me daar helemaal mee ontspannen.
Dit keer ging het vilten ook sneller dan bij de kinderen, dus er zijn meerdere zeepjes gevilt. De wol werd ook dunner uitgelegd, waardoor de wol beter vilt. Echter het blijft een precies werkje, om te zorgen dat de wol toch niet verschuift rondom het zeepje, waardoor er open plekjes ontstaan. Maar denk er aan dames, oefening baart kunst!



Daarna ben ik zelf nog even aan de slag gegaan, met een paar hele kleine rode rubberen laarsjes. Ik ben ze aan het versieren met de Diams 3D verf, voor aanstaande zondag. Dan is er een Hobbyfun meeting in Nijmegen en iedereen mag werk meenemen en showen. En als of ik nog niet genoeg heb, wil ik toch altijd weer met iets nieuws komen.
De foto's volgen nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten