dinsdag 19 juni 2012

Meidenavond Danjelle

Na het kinderfeestje werd de meidenavond van Danjelle in het atelier gevierd, nog ter ere van haar 15de verjaardag.
Ze wilde met haar vriendinnen een fotolijstje bewerken met de silk clay en foam clay en natuurlijk hoefde ik er niet bij te zijn :-)
Daarna om te ontspannen, een filmpje kijken met z'n allen. Ik had haar wel gevraagd om foto's te maken van de resultaten, want natuurlijk moeten die vast gelegd worden.


Dat ik binnen op de bank, tijdens het surfen op het net en op facebook ineens een foto voorbij zie komen vanuit het atelier, vond ik natuurlijk geweldig. Lachen hoor. Want wat bleek....ze waren aan het planken!
Ja wel PLANKING in het atelier! Waar die ruimte toch al niet goed voor is............


Volgens mij hebben die meiden het reuze naar hun zin gehad. Maar o wat zou ik graag af en toe een vliegje willen zijn om mee te kunnen genieten. Danjelle zou zeggen een "strontvliegje" mam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten