zondag 24 juni 2012

Hobbyfun meeting

Vandaag was de jaarlijkse Hobbyfun Meeting in Nijmegen. Dit is een hele leuke, gezellige, creatieve, inspiratie volle dag. Je ontmoet de andere Hobbyfun leidsters, dus je brengt je dag door met allemaal gelijk gestemde. Je bent samen creatief bezig, je legt nieuwe contacten, je doet nieuwe ideeën op, je krijgt advies of geeft advies. Je geniet van elkaars werk en ziet de stijlen van elkaar.
Want iedereen mocht eigen werk meenemen om te showen. Het is zo fijn als je eens gewoon aan één stuk door kunt kletsen over creativiteit en alles wat daar mee te maken heeft. Want wat dat betreft is het wel eens eenzaam in dit beroep. Je hebt wel vaak cursisten over de vloer tijdens de workshops of lessen, maar dat is toch anders dan zo'n dag met gelijkgestemde aan wie je géén les hoeft te geven en die begrijpen wat je bedoelt.
Na de hele dag creatief bezig te zijn geweest, werd deze gezellig afgesloten, onder het genot van een hapje en drankje.
Maar voordat we aan het buffet mochten beginnen werd bekend gemaakt wie het mooiste werkstuk bij zich had en wie het ei van Columbus had ontdekt. Iedereen had namelijk een stem mogen uitbrengen.
Judith had het ei van Columbus ontdekt, met haar recycling van flessendopjes en magneetjes. Wat een super idee. En ik geloof dat we dat zeker allemaal ook gaan toepassen in onze lessen.
En wat ik niet had verwacht..........mijn vissenkom was uitgekozen tot mooiste object. Dat was een hele mooie opsteker voor mij en ik voelde me ook wel een beetje trots!

Mijn Vissenkom!

Kleine Impressie van de gemaakte werkstukken tijdens deze dag.



Sieraden van colour koperdraad, ingevuld met Diams. Theelichthouders bewerkt met structuurpasta, mozaïek en daarna eventueel gebrusht. Theedoeken versierd met de ballpointtubes.

2 opmerkingen:

  1. ...een beetje trots maar? Jij mag super trots zijn op al je mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de kom is wonder mooi. Ik snap wel dat deze de prijs verdiende. Helaas kon ik die dag niet aanwezig zijn, omdat onze 2e kleindochter werd geboren.
    Ik ben ook hobbyfunleidster. En jouw blog vind ik geweldig, dus ga je volgen. Wie weet, tot ziens bij Hobbyfun. Leuk. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen