maandag 5 maart 2012

Beeld onthuld

Gisteren middag is dan eindelijk het beeld onthuld. De dag begon zo mooi met de zon en toen het zover was, kwam het met bakken uit de hemel. Ach ja, is het meteen goed ingezegend van boven, zullen we maar zeggen!
Het beeld heeft heel wat voeten in aarde gehad, er rustte een vloek op leek wel. Het is me nog nooit overkomen dat er zo vaak iets kapot ging. Eerste keer ging het fout in de oven. Tweede opzet was veel te groot, maar daar heb ik achteraf  zelf wel een mooie beelden serie aan overgehouden :-)
Derde keer was het beeld helemaal af, zie ik het voor mijn ogen weg glijden, ketste er heel zacht 2 kopjes vanaf. En dan moet je na dit alles de knop om zetten en weer opnieuw beginnen.........
Maar ik moet zeggen dat dit ook wel de mooiste is geworden, waar ik het meest tevreden over ben.
Marcel zei al "misschien moest dit wel allemaal zo gebeuren om tot dit resultaat te komen".
Afijn de reactie waren zeer lovend en iedereen zou reclame voor me gaan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten