zaterdag 18 februari 2012

Carnaval!

Ja ook bij ons is heeft het Carnavals virus toegeslagen. Onze jongste dochter Danjelle, is samen met haar nichtje Anouk en 4 vriendinnen voor het eerst op stap.
En natuurlijk hoor ik mezelf ook het zelfde riedeltje opnoemen, zoals mijn ouders dat vroeger bij ons ook deden. Let je daar op en daar op en daar op en bij elkaar blijven en samen thuis komen, trek wel een jas aan want anders vat je kou en let op dat ze niets in je drinken doen en en en en en en en......
Gelukkig wonen we dus zelf in het centrum, dus ze gaan naar de tent hier bijna om de hoek. Tenminste dat denk ik, want controleren of ze daar ook echt zijn en blijven kan ik natuurlijk niet.
Zal toch wel weer blij zijn als ze thuis zijn :-)))  Los Laten wat is dat?????
Gelukkig mocht ik ze nog wel op de foto zetten.

1 opmerking: